У Франції закрився російський пропагандистський канал

RT France змушений був закритися, оскільки Генеральна дирекція казначейства заморозила його рахунки.

 
Пропагандистський телеканал RT France, який веде мовлення французькою мовою в низці країн Західної Європи та в Канаді (споріднений з російськомовним телеканалом RT — Russia Today) заявив про своє закриття у Франції. Причиною цього стало блокування рахунків їхнього акціонера. Про це йдеться у заяві ЗМІ, опублікованій у суботу, 21 січня, на його Telegram-каналі.
 
«Після п’яти років наполегливості правляча влада досягла своєї мети: закриття RT France. Під прикриттям 9-го пакету санкцій проти Росії — який спрямований не проти нашого каналу, а проти нашого акціонера та материнської компанії — Генеральна дирекція казначейства вирішила заморозити банківські рахунки RT France, що унеможливлює продовження нашої діяльності», — йдеться в прес-релізі телеканалу.
 
Зазначимо, що власником цього телеканалу є МІА Россия сегодня.
 
Сам телеканал RT France неодноразово був об’єктом критики через своє необ’єктивне подання інформації як у сфері політики, так і в деяких суспільних питаннях, зокрема, телеканал поширював теорії антивакцинаторства.
 
Як ми вже повідомляли, Міністерство закордонних справ України закликало Сербію не надавати дозвіл на мовлення російському пропагандистському каналу Russia Today.
 
В Україні затримали іноземного блогера Russia Today
 
Новини від Корреспондент.net в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet

Читайте Korrespondent.net в Google News

Источник: korrespondent.net